Sülük Tedavisinde Vücut Noktaları

Sülük Tedavisinde Vücut Noktaları

Sitemiz üzerin’den hangi hastalık’ta hangi bölgeye sülük uygulanağını anlattığımız zaman bu resim sayesinde tam olarak sülüğün koyulacağı noktayı tesbit edebilirsiniz.

Sülük Tedavisinde Vücut Noktaları
Sülük Tedavisinde Vücut Noktaları

Sinüzit için suluk noktası neresi


Hacamat Tedavisi03/11/2020 00:34:41

Şu Link'den Bakabilirsiniz Link = https://hacamattedavisi.com.tr/sinuzit-suluk-tedavisi


El bilek te agri var parmaklarin hepsi koklerinden itibaren agriyor sirca parmak uyuşuyor suluk noktalari neresi orta ve işaret parmağı bogumlari dolgun şiş yani


Hacamat Tedavisi21/12/2020 17:48:07

Elin üstünden isteğiniz yere koyabilirsiniz tam ağrıyan yerine koyun şiş boğumların üzerine koyun sülüğü


Merhaba anevrizma (baloncuk)olan birisine kafa hacamatı yapılır mı


Hacamat Tedavisi08/02/2021 17:01:47

Nihal Hanım Yapılır.


Rqhme suluk nasil yapiliyo ya bi kac yerden duydum hastligim icin zormu rahme yaptirip nasil oluyo agri qci oluyomu


Hacamat Tedavisi09/02/2021 18:49:44

Çok Ağrı olumuyor rahimin içini temizliyor rahimden kaynaklı rahatsızlığınız varsa mutlaka yaptırın yanlız işin ehline


Anlıma sülük yaptırdım çok korkuyorum izi kalırmı ?


Hacamat Tedavisi09/02/2021 21:41:53

En hızlı iyileşen yerlerden biride yüzdür hiç korkmayın ben daha iz kalana rastlamadım. Ama izin iyileşme süresi sülüğün büyülüğüne göre değişir.


Sülük 2 numaraydı küçüktü yani bide çok kaşınıyo napabilirim kaşıntı için. Ben bu kremi kullanıyorum izi kalmasın diye TERRAMYCIN


Hacamat Tedavisi10/02/2021 11:44:11

kaşınıyorsa tahmin ediyorum çok olmamıştır yaptıralı yara kremi kürmeyin bi en az 3 - 4hafta geçsin kaşıntı için sadece stilex jel sürün başka yara için krem sürmeyin.


8 8 sanlik miyomlarim var nasıl tedavi olurum sülük yok edermi


Hacamat Tedavisi13/02/2021 16:10:06

Sülük tedavisi yaptırın etkili bir tedavi yöntemidir.


Hacer bolat17/02/2021 08:58:27

Küçüklükten beri göz tembelliğim var. 40 yaşındayım gözlerim görmez oldu. Ne önerirsiniz. Hacemat veya sülüğü kaç Sean yaptırmam gerekiyor. Birde saçlarım çok döküldü


Hacamat Tedavisi17/02/2021 12:41:21

Göz cevresine sülük kafanıza hacamat yaptırın en az 3 seans yaptırın


Sol testisimde varikosel var sülüğü han gi bölgeye uygulamaliyim


Hacamat Tedavisi20/02/2021 21:56:46

Sol yumurtalığınıza yapabilirsiniz küçük sülük kullanın orta boyun 1 küçüğü


Sperm sayısı ve ileri harektli sayısını artırmak için kaç sülük hangi noktalara konmalı. orta boy mu yoksa bebek suluk mu konmali. . sol yumurtadaki varikesol için sülük , yumurtalıga mi konmali. Tésekkür ederim.


Hacamat Tedavisi16/03/2021 00:16:38

Sperm sayısı için bel bölgesine orta boy dan en az 5 adet koyun ama arı sütüyle felanda destekleyin tedaviyi varikosel için yumurtalığın üstüne koyun.


Hayırlı akşamlar burnum tıkalı nefes alamıyorum hapşırma gözlerde yaşlanma sülük etki gösterir mi hemen acaba


Hacamat Tedavisi17/03/2021 04:23:36

Grip misiniz? Sülüğün böyle rahatsızlığa hemen etki göstereceğini zannetmiyorum


Benim sol dizimde ic bölgesinde menusküs yirtigim var kendim uygulaya bilirmiyim iki sene evvel yaptirmistim iyi gelmisti ama butcem yetrsiz olunca kendim yaparsam riskleri varmi suan geri döndü agrılar acilar birde suluk tarihide varmi hacamat gibi


Hacamat Tedavisi19/03/2021 03:20:17

Pervin can kendin uygulaya bilirsin çarşamba hariç diğer günler uygulaya bilirsin özellikle öğlen uygula


Boyun fitigim var küçükler henüz hacamatla yok olur mu


Hacamat Tedavisi22/03/2021 18:27:37

Özellikle kupa masajı yaptırın sonra hacamat yaptırın. ama mutlaka kupa masajı yapdırın.


Sol dizimde futbol dan ötürü MR sonucumda baker kisti bulunuyor 5 cm kadar . Sol diz arkasında tam . Faydası olurmu sülüğün birde kaç Senas ve ne kadar sülük yapmamız lazım


Hacamat nefes darlığı yapan alerjiye iyi gelirmi


Hacamat Tedavisi23/03/2021 15:25:18

Veli satı kis için sülük kullanın kislerde sülük çok etkili 3seans yapın en az 5 sülük kullanın. Aykut Daha önce hacamat yaptırmadıysanız yaptırın yüzde yüz iyi gelir diye bir şey diyemeyiz ama mutlaka 1 defa olsun hacamat yaptırın.


Hacamatı sadece o kistin üzerine mi uygulayacağız hocam


Hacamat Tedavisi24/03/2021 01:12:46

Üzerine ve kenarlarına da yaptırın.


Sag dızımın iç kısmında menıskus yırtığı olduğu soylendı. Doktor amelıyat dedı. Yasım 38 amelıyat degılde suluk tedavısı olsam ıyı gelırmı agrım gecermi. Teşekkürler


Fistül için hangi bölgeye sülük yaptırmalıyız makattan akıntı geliyor. Birde hacamat ile sülük aynı gün mü olmalı yoksa farklı gün mü


Hacamat Tedavisi25/03/2021 19:10:59

Aynur öz Evet sülük mutlaka yaptırın en az 1 ay durumunuzu izleyin hemen ameliyat olmayın. Cavit Dışardan bir görüntü var mı makatın içinden mi geliyor ? hacamatla sülüğü aynı gün yaptıra bilirsiniz.


Merhaba Ülseratif kolit (Kalın bağırsağın anusten itibaren 10-15 cm iltihaplanması ve bu yüzden i bolgede oluşan kanamalı iltihabi hastalık )için nereye sülük uygulamak lazım miktarı soyleyebilirmisiniz


Hacamat Tedavisi01/04/2021 14:02:51

Anüsden sülük uygulayın 5 adet uygulayın ayriyetten Doğal Antibiyotik Sarımsaklı Süt diye aramada aratın sitesde o tarifide uygulayın


Selamün aleyküm peki hocam ne kadar sıklıkla ve kaç seans olması lazım


Hacamat Tedavisi04/04/2021 01:11:30

En az 3 seans 20 gün arayla 3 seansdan sonra tamamen geçmesse gecene kadar ara ara yaptırın


Teşekkür ederim Allah razı olsun


Hacamat Tedavisi04/04/2021 16:17:30

Amin Cümlemizden


Merhaba granülmatöz mastit için sülük tedavisi öneriyormusunuz? Koltuk altına doğru iltihap eğer yaprırırsam koltuk altına zararı var mı?ne kadar sıklıkla öneriyorsunuz?


Benim.hemoroidim var ve bu aralar cok agri yapiyo özellikle büyük tuvaletime çıktıktan sonra çok ağrı yapiyo sülük yapmak istiyorum ne siklikla ve kactane suluk yapayim bide kullanilan suluk sonra tekrar kullanilirmi


Hacamat Tedavisi05/04/2021 22:17:46

Gamze hiç düşünmeden sülük yaptırın en az 3 seans 5 adet sülük 20 gün arayla Hamide yapılan sülük sadece kime yapıldıysa 6 ay bekletildikten sonra kullana bilirsiniz 4 adet sülük kullanın


Merhabalar, Erken boşalma için sülük tedavisi hangi noktalara oluyor acaba? Ben K6 civarına yaptım 2 defa birer adet fakat etkisini göremedim. Yardımcı olur musunuz?


Hacamat Tedavisi22/04/2021 18:31:16

Erken boşalmanız bir rahatsızlık sebebiyleyse mesela bel soğukluğunu gibiyse sülüğün etkisi olur ama bedensel rahatsızlıktan kaynaklanmıyorsa bir fark göremeye bilirsiniz.


iktidarsızlık için sülük faydalı mı tavsiye ederseniz nasıl ve kaç tane koymalıyım


Hacamat Tedavisi25/04/2021 18:29:29

İktidarsızlık için bel bölgesine 8 adet sülük koyun ve arı sütü için.


Kafamı sol ön kısmında kemikler 6 santim çukurlaşmalar oldu emarı ve anjiyo oldum önce hemanjiom sonra menenjiom dendi doktor ameliyat yapamam dedi kaderine terk edildim çok baş ağrım var hacamat sülük bu durumda işe yararmı yaratir nerelere yaptırmak gerekir şimdiden teşekkürler


Hacamat Tedavisi28/04/2021 17:51:26

Kesinlikle sülük yaptırın özellikle ağrı için ama kesin işe yarar veya yaramaz diyemem ama deneyin.


Hacamat Tedavisi28/04/2021 17:56:01

Her içtiğiniz suya Fatiha suresi okuyup üfleyip için ağrı olan sorun bölgelere hacamat ve sülük yaptırın hacamat kupasının tutamayacağı yerlere sadece sülük koyun.


Merhaba miyop ve astigmat var gözlerimde be kadar arayla nereye yaptırayım bir de lens kullanıyorum yaptırdıktan sonra takmam sıkıntı olur mu? Anksiyete, depresyon ve unutkanlık için nereye hacamat veya sülük önerirsiniz?


Hacamat Tedavisi01/05/2021 12:00:59

Göz için göz cevresine 20 gün arayla en az 3 seans yaptırın lens takabilirsiniz depresyon unutkanlık gibi durumlar için kafaya hacamat yaptırıp üstüne sülük koydurun tut durabilirseniz yanlız tepeye sülük koydurmayın sadece hacamat tepeye.


Ayağında (Diz kapak altı) ve kalça kısmında platin olan kişiye HACAMAT ve SÜLÜK tedavisi yapılmasını tavsiye eder misiniz? Tavsiye edildiği takdirde kaç seans, kaç adet ve hangi bölgeler olmalı şeklinde de kısaca bilgi vermenizi rica ederim. Teşekkür ederim, kolay gelsin..


Hacamat Tedavisi02/05/2021 23:26:24

Bir rahatsızlığı varmı ağrı gibi felan varsa hangi bölgelere?


Hayirli geceler karaciger yaglanmasi icin ne önerirsiniz sülük mü hacamat mı? Ve birde yüzdeki sivilceler icin


Hayirli geceler karaciger yaglanmasi icin ne önerirsiniz sülük mü hacamat mı? Ve birde yüzdeki sivilceler icin


Hayirli geceler karaciger yaglanmasi icin ne önerirsiniz sülük mü hacamat mı? Ve birde yüzdeki sivilceler icin


Hayirli geceler karaciger yaglanmasi icin ne önerirsiniz sülük mü hacamat mı? Ve birde yüzdeki sivilceler icin


Çok terliyorum genel olarak tüm vücut ne önerirsiniz? belim alnım karnım...


Hacamat Tedavisi03/05/2021 18:41:30

mustafa karaciğer için hacamat yüz için hem hacamat hem sülük asmel tarama hacamatı yaptırın.


Ramazan Yılmaz12/05/2021 22:19:31

Polikistik böbrek için hangi noktalara tutturmalıyız şimdiden teşekkürler Allah razı olsun


Hacamat Tedavisi13/05/2021 18:02:38

Direk böbrek üstüne yapabilirsiniz.


Merhaba bel fıtığında L5-s1 arası oldukça büyük bir fıtık sülük fayda edermi


Hacamat Tedavisi21/05/2021 17:54:36

Ağrıda Hafifleme olabilir sülük yaptırmayın fıtık için sadece hacamat kupa masajı yaptırın.


Prostat için sülük hangi noktaya bırakılır teşekkür ederim m


Hacamat Tedavisi29/05/2021 21:16:05

Arama bölümüne Prostat Sülük Tedavisi yazarsanız ilgili yazı cıkacaktır inceleye bilirsiniz.


İyi Akşamlar menuskus yırtığı için kaç gün ara ile dizin neresine sülük uygulanmalıdır


Hacamat Tedavisi02/06/2021 22:49:35

Kezban arama bölümüne Menisküs Sülük Tedavisi yazarsanız ilgili yazı cıkacaktır yazıda resimde kırmızı nokta ile işaretlenmiş yapılacak yer.


Arama bölümünden menisküs ile ilgili iki ayrı açıklamayı da bulup okudum kaç gün ara ile seasların yapılacağı yazmiyordu kaç gün ara ile yapılması gerekiyor yardımlarınız için teşekkürler


Hacamat Tedavisi03/06/2021 08:57:26

30 Gün'de 1 defa 3 seans ve 5 adet sülük kullanın.


Göbek fıtığı için sülük tedavisi yapilirmi


Hacamat Tedavisi09/06/2021 12:27:37

Yapılır birde kupa masajı yapın.


Migren için neyi tavsiye edersiniz.


Boyun düzleşmesi içinde tavsiye istiyorum


Hacamat Tedavisi13/06/2021 23:09:01

migren için sülük ve hacamat boyun düzleşmesinde rahatlatma için hacamat ve sülük tam iyileşme için başak yöntemlere bakın.


Surekli bitkin, yorgun haldeyim suluk yaptirsam iyi gelirmi ve hangi noktalara? Tesekkurler...


Akciger amfizem icin hangi noktalara suluk? Hacamat yaptirmalimiyim?


Hacamat Tedavisi16/06/2021 21:30:50

Bora Sert Vitaminlerinize baktırdınızmı ? uykunuz nasıl Amfizem için Sırt tarafından ciğer bölgelerine hem hacamat hem sülük yaptırın.


Kanserde sülüğün hyaluriazidaz enzimi sebebiyle yayılma sebep olabileceği yönünde görüşler var bu konu hakkında görüşleriniz nedir?


İyi günler hocam varikosel için ( her iki taraftada var) sülük nasıl ve kaç seans uygulanmalı?


Meme kanseri tedavisi gordum tekrar ele gelen bir kitle var sülük uygulaması yapılabilirmi


Hacamat Tedavisi06/07/2021 15:45:45

Melek hanım sülük yaptırıp daha kötü olanı ben daha önce hiç görmedim. Emin sol taraf 5 sağ taraf 5 toplam 10 adet orta boy sülük kullanın 3 seans 1 ay arayla Cihan hic zaman kaybetmeden ele gelen kitlenin tam üstüne önce hacamat üstüne 5 adet orta boy sülük koyun.


Kasık fıtığı başladı 2 aydır sülükmü iyi gelir yoksa hacamatmı teşekkürler hocam.


Hacamat Tedavisi21/07/2021 16:57:26

2 side rahatlama sağlaya bilir ama kesin tedavi beklemeyin kupa masajı yaptırın